Mõni reklaam lihtsalt on väga-väga hea ja arvestades seda, kui palju on ääretult halbu reklaame (näiteks SEE), siis tunduvad need head veelgi paremad.
Minu viimase aja lemmik on ajalehe Mumbai Mirror telereklaam. No kohe korduvalt olen seda vaadanud ja iga kord läheb hinge. Aga eks need reklaamitegijad on ikka väga emotsioonidel mängiva asja suutnud lindile jäädvustada - üksikema, nälgivad lapsed, you name it.
Kõik need probleemid, millest selles reklaamis räägitakse, ei tule India puhul üllatusena, kuid näha seda kõike liikuvas pildis, must-valgelt ja vihaste/piinlevate inimeste esituses... ühesõnaga see mõjub. Vähemalt mulle.
Mida te arvate?
2 kommentaari:
Nendel kahel reklaamil oli suur vahe küll. Isegi nii suur vahe, et see kingapoereklaam tundub lausa naljana (loota ju vöib). Aga jah - must-valge, dramaatiline muusika jne jne - see möjub! Kuidas sa selle reklaami otsa üldse sattusid?
See kingapoe oma on jah, halenaljakas lausa. Raske uskuda, et mõni pood võiks reaalselt sellise reklaami eest maksta.
"I am Mumbai" reklaami leidsin sellisest blogist nagu http://wgsn.tumblr.com/.
Postita kommentaar