esmaspäev, 9. august 2010

Nüüd aitab!

Täna mötlesin jälle alustada trenni tegemist. Sünnitusest on möödas 3 nädalat ja mu olemine on päris normaalne. Minu eesmärgiks on jälle kaaluda 68 kilo (nagu pildil mis on tehtud aastal 2004) ja selleks on mul vaja kaalust maha vötta 15 kilo. Ja ma tean, et ma saan sellega hakkama, sest olen ka varem sellistest üleliigsetest kilodest lahti saanud. Tuleb lihtsalt järjekindel olla.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Idag tänkte jag igen för att starta träningen. Förlossningen är över tre veckor, och jag är ganska normalt. Mitt mål är att åter överväga de 68 pundet (som en bild som skapas under 2004) och det finns ett behov för mig att ta vikten från 15 pounds. Och jag vet att jag kan göra det, för jag har tidigare stängts av från det brittiska pundet av sådana överskjutande. Det är helt enkelt att vara konsekvent.

Kaix ütles ...

Ma tahan ka köhn olla!!!