kolmapäev, 5. september 2012

Jälle kaalust

Nüüd olen vöidelnud oma kaaluga viis nädalat ja praeguseks olen ma suutnud 5 kilo alla vötta. Tegelikult nii väga raske polegi see olnud, aga ma ju tean, et need esimesed kilod kaovad kiirelt. Alles nüüd tuleb tösiselt töötama hakata. 

Kuidas ma siis söön?! Ma kasutan oma telefonis app-i Shape up, kuhu ma köik täpselt üles kirjutan. Ma kaalun ja möödan oma sööki nii tihti kui vöimalik, et ma liiga suure portse ei sööks. Pastat, riisi ja kartulit ei söö ma peaegu et üldse, leiba-saia samuti mitte. Mida aga söön on juurviljad, kodujuust, kohupiim, sink, muna ja puuvilju. Ja muidugi liha, kana ja kala. Valitud hetketel olen ma endale ka midagi head lubanud. Kui ikka mingi sünnipäevapidu on ja mönus shokolaaditort laua peal on, siis vöib ju endale väikese tüki lubada. Siis kui ma tunnen, et see koogitükk on neid ekstrakaloreid väärt. Mida ma natuke taga igatsen on muidugi pehme sai... Mmm...

Ja nüüd trenni! Olen sellel nädalal puhkusel ning seepärast aega jöusaalis oma isikliku treeneriga korralikult trenni teha.  


Üks mu hommikusöögilemmik: kaerahelbepudru

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Arvata võib,et on isegi maitsev....ainult ,mis see on????

Kärt ütles ...

Pilt tuli enne ja tekst hiljem :)