kolmapäev, 19. september 2012

Minu sõber Leonard

Mingi aeg tagasi soovitasin lugemiseks raamatut Miljon kildu. Kui see teil läbi loetud, siis võtke käsile James Frey järgmine raamat My friend Leonard. Nagu ma aru olen saanud, siis seda veel eesti keelde tõlgitud pole, aga inglise keeles on ka võimalik lugeda ja ehk see ka varsti ära tõlgitakse. Mina lugesin seda rootsi keeles. 

Nojah, keel keeleks, nüüd aga raamatu enda juurde. Raamat läheb edasi sealt kust Miljon kildu otsa sai. Kuidas James-i elu edasi läheb peale võõrutusravikliinikust ja vanglast pääsemist, tema sõprusest Leonardiga, kellega ta tutvus kliinikus, tema püüdlusest normaalse elu järgi. 

Milline lugemiselamus need mõlemad raamatud on olnud! Kui palju pisaraid ma valanud olen (hoiatus tundlikutele: ära loe raamatut hommikul bussis tööle sõites!) ja kui palju tarka ma sealt lugenud olen. Nii et, kui tahate elamust, siis lugege neid raamatuid!!!


Kommentaare ei ole: