kolmapäev, 26. september 2012

Sügis? Ei aitäh.

Sügis on täies hoos - päikest pole juba ammu näha olnud, päevast päeva ainult tuul, vihm ja akna taga järjest kollasemaks muutuvad puulehed. Ja muidugi käib sügisega käsikäes ka KOOL, mille üle ma see aasta enam üldse ei rõõmusta. No lihtsalt pole enam seda mõnusat ülikooli ja Tartu-elu tunnet enam. Tundub, et kahe aastaga selline elustiil ammendab ennast täielikult.

Õnneks on see viimane ülikooliaasta.

Samas see tähendab ka selliseid "toredaid" otsuseid nagu bakatöö teema valimine ja siis seminaritöö kirjutamine ja praktikaaruande kirjutamine ja siis nende kaitsimine ja siis kevadel bakatöö kirjutamine jne. Üldse mitte tore.

Märkamatult on septembrikuu kohe möödas ja kooliasjadega hakkab kergelt kiire juba. Aga kuna õppimise jaoks pole kunagi paremat aega kui viimane minut, siis olen ka mina siiamaani rohkem tegelenud kõige muuga. Näiteks hea muusika kuulamisega :)




PS. Kui keegi oskab soovitada mõnda head teemat bakatööks, siis see oleks väga teretulnud. 


2 kommentaari:

Kärt ütles ...

Olen nõus, et sügis on nõme ja et sellest aastaajast võiks vabalt üle hüpata.

Aga umbes mis teemal sa kirjutama peaks?

Kerttu ütles ...

Ma vaatasin üks õhtu varasemaid bakatöid, mis tehtud on, ja teemad on tõesti seinast seina. On töid stiilis "Andrus Ansipi ja Edgar Savisaare demokraatiadiskursused Eesti Päevalehes ja Postimehes aastatel 1998-2009", samas teine kirjutanud "Ööklubid sotsiaalsete suhete (taas)loojana" või "„Tahan särada, teada, et ma olen ilus“: Suvetüdruku konkursi diskursused osalejate ja Õhtulehe tõlgendustes".

Ehk põhimõtteliselt võin valida täiesti suvalise teema ja kuhugi sõna "kommunikatsioon" vahele toppida ja ongi olemas.

Ise mõtlesin, et vist tahaks midagi Eesti disaini valdkonnast käsitleda... või tarbijakäitumisest midagi...