teisipäev, 2. november 2010

Haige

Seekord on minu kord haige olla ja seda nii korralikult, et isegi tööle pole saanud kaks päeva. Kurk on valus, luud-kondid valutavad ja peavalu on ka kole. Homseks on olemine juba kindlasti parem ja siis mötlesin ka tööle minna. Igal kolmapäeval on meie osakonnas ühine kohvipaus ja kus siis keegi meist on küpsetanud. Ja homme on minu kord! Nüüd ma siin mötlen ja mötlen, et mida pakkuda. Midagi, mis homme ka maitsev on, kuna täna pean ju valmis küpsetama. Porgandikooki? Mingit eestipärast kohupiimakooki?

4 kommentaari:

Kats ütles ...

jaa,koogi ja kohvi pärast tasub alati terveks saada!Aga kust sa kohupiima saaksid?

Kärt ütles ...

Lidl-is on meil päris eesti kohupiima moodi asi. Olen varemgi sellest siin mingit kohupiimakoogi moodi asju teinud, mis päris maitsevad nagu kohupiimakook. Nüüd aga mulle tundub, et ma ikkagi teen porgandikoogi.

Kaix ütles ...

ja mul oleks olnud maailma parima shokolaadi-pähklikoogi retsept pakkuda olnud!!!ja see kook oleks olnud just parim järgmsiel päeval.....:)

Kärt ütles ...

No aga anna ikkagi! Häid koogiretsepte on ikka vaja...