kolmapäev, 8. detsember 2010

Endiselt lihtsalt nii õnnelik!

Istun siin ilusal lumisel(no täna on lumi ka ilus) päikesepaistelisel hommikul ja mõtlen,et millega ma küll selle kõik olen ära teeninud.Ülimalt õnnelik on olla!Pisike prints magab siin vankris,Liisa tehtud kräsupea kook on super ,Kerttu ajab tarkust taga Tartus ning on seal väga rahul ja mees on ka täitsa normaalne:)(endiselt jätkuvalt)
Millegipärast on kogu elu läinud nii nagu ma olen tahtnud!Kusjuures ma ei ole pidanud pingutama!Mis mõne jaoks on muidugi probleem.Aga ... ma olen ju laisk!Nagu treener Mihkelgi sõudjate kokkutulekul ütles ,kui ma uhkelt teatasin,et Liisa on emasse.Et LAISK jah!!!ütles Mihkel.:)
Mul ei ole olnud eesmärke(jällegi osade inimeste jaoks arusaamatu),et vot nüüd tahan seda ja teen selle heaks kõik.Olen nautinud iga oma ettevõtmist ja kõike meeldivat ,mis elu on pakkunud.
Armastan oma tööd!Tänan kõiki tublisid trenniskäijaid!
Olen väga õnnelik oma ülipositiivsete ja aktiivsete vanemate üle!Üks tuttav tõdes oma 41. sünnipäeval ,et 60 on lähemal kui 20.Mis minu jaoks ei ole üldse kurb,vaadates oma 60+ vanemaid.
Ja kui ma oma eelmisel sünnipäeval kuulasin Snoop Doggi üksinda ,siis sel aastal saan seda teha koos pojaga :)
Jätkuvalt mõnus!
Aga täna jagan teiega samuti minu suurt lemmikut-Cypress Hilli!Ülimalt mõnus,me Martiniga nüüd kohe räpime veidi:)
Aitähh teile kallid!

Kommentaare ei ole: