teisipäev, 27. september 2011

Miks küll nii?

Jälle ilus päikseline sügishommik. Selline sügis mulle isegi meeldib. Mina ja Andres saime õigel ajal kodust minema (mina viin Andrese  kooli, Patrik Sandri lasteaeda), mis tähendab seda, et ma jõudsin tavaliselt varem tööle. Kooli juurest sõidan ma bussiga töö juurde ja täna hommikul oli just minu bussi rooli taha sattunud pahas tujus bussijuht. Ta kirus suht kõva häälega, pidurdas järsult ja oli ilmselgelt vale jalaga hommikul voodist välja astunud. 

Aga vaatamata sellele olen ma rõõmus, sest päike paistab ja tööl on veel rahulik ja Andresel on uus kirjutuslaud ja... Jah, põhjuseid on mitu! 

Ilusat päeva!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Issi ütles selle kohta,et see polnud professionaalne juht ,kui ta nii söitis!Vöid talle seda teinekord öelda!!