kolmapäev, 8. veebruar 2012

35 ja õnnelik!!!

Kes ütles, et maised asjad ei tee inimest õnnelikuks?! See inimene ei olnud ilmselt seda õiget asja endale leidnud. Läksin siis mina täna poodi seda mantlit vaatama ja proovima. Süda puperdas sees ja ootusärevus oli suur. Proovisin seda ja tundsin nagu oleks koju jõudnud :) Mantel on tuntult Rootsi disainerilt Rodebjer. Allolev pilt just kõige parem ei tulnud, aga noh mis see loeb. Ma olen nii õnnelik! Suur tänu mu kallis abikaasa sellel imelise boonuskingituse eest!!!

Tegelikkuses on asi veel parem :)

Siiani on päev väga hästi möödunud. Hommikul küsis patrik laste käest, et mida me emale täna ütleme. Sandri vastus selle oli: hejdå? (= head aega?). Andres aga itsitas ainult ja lubas mulle koolis midagi meisterdada. 

Kingitused kolleegidelt

Kommentaare ei ole: