laupäev, 17. november 2012

Laupäev! Külalistevaba, kohustustevaba!

Täna on üle väga pika pika aja selline laupäev, kus mitte keegi ei tule külla ja me ise ei lähe ka mitte kuhugi.

Hommikune äratus oli täna lõbus. Matu räägib issile midagi pingsalt ja iss siis läbi une vastab   AHAH. No läheb hetk mööda,  Matu ütleb - issi kuule. Issi vastab - kuulen. Matu ütleb- ahah! Ma polnud ammu niimoodi naernud :)

Iss läks siis jahile ja mul oli hommikul kohe hirmus koristamisisu. No midagi tegingi. Hoog läks üle, hakkasin süüa tegema ja pliidi alla tule. Matu tegi veidi ka puutööd.


Koogiretsepti vaatasin ka valmis, et teeme.

Siis äkki tuli mul meelde, et eile kuulsin raadiost Elvis Presleyt ja et täna siis kuulan. No läpakas on aeglane ja seal ei ole võimalik miskit kuulata -vaadata. Õnneks meenus mulle, et kuskil vanade kassettide peal peaks olema . Nii otsisngi välja vanad kassettid ja leidsin ka Presley. Milline heli sealt tuli :)  Aga meie Matuga saime tantsida, nii äge oli!

Õnneks jäi Matu nüüd magama, kuigi see on raskendatud, sest meil on jätkuvalt palju vastikuid kärbseid ja lähevad järjest vastikumaks. Mina saan nüüd kuulata siit iPadist  Elvis Presley raadiojaama!
Ja ma peaks küpsetama apelsinikooki, mis plaanis oli , aga ma lihtsalt ei viitsi.

Eile käisin peale spinni ja Bp i siis sõudeergomeetril katsesõitu tegemas. Julm ! Ma ütlen, et see sõudmine on ikka üks jube raske ala. Sõitsin 1000 meetrit ajaga 4,05 umbes. Ma ei osanud miskitmoodi seda seadistada, nii et päris täpset lõppu ma ei osanud ajastada. Pingutasin ikka hirmsalt. Pärast tund aega veel oli hingamine teine. Ise pean seda tulemust päris heaks , arvestades, et ma ei ole ergol treeninud mitte kunagi. Ja et enne olin teinud kaks trenni. Ja teistega koos võisteldes on tahtejõudu rohkem ka!


Elvis Presley on äge!


No ja mis ma siis päeva jooksul ära olen teinud?  Mitte midagi:) Vahepeal ärkas Matu, siis me nunnutasime sohva peal. Nüüd sööb makakaid ja vaatab Mõmmi Aabitsat! Väljas on pime , koristamisest ei tule enam midagi  välja, pesu peab pesema panema, homme jälle trenn.

Ise olen ma muidugi rahul tänase päevaga.

1 kommentaar: