esmaspäev, 19. august 2013

Täiesti tavalise inimese täiesti tavaline elu

Mul on tunne, et mina ka nüüd löpuks olen sellest puhkuseuimast välja saanud. Kaks nädalat olen ma ringi käinud nagu mingi töeline uimapea - ilma igasuguse tujuta, kuid hirmsa magusaisuga. 

Täna tundsin aga ennast erksamalt. Päev kontoris möödus kiirelt (see vöibolla olenes ka sellest, et ei viibinud seal tervet tööpäeva) ja öhtul nüüd ka tegemist nagu jätkus. Homme algab meie vanemal pojal kool, nii et nüüd on töesti see tavaline argielu jälle veeremas. Kolmapäeval tuleb Nellaga minna arsti juurde 3-aasta kontrolli, neljapäeval on mul töö juures vähkide söömise pidu, Andres tuleb jalgpallitrenni viia, jne jne.

Köik ei ole uus "septembrikuus", vaid köik on ikka nagu tavaliselt...


Väiksed Öhmanid teel lasteaeda

Kommentaare ei ole: