teisipäev, 5. november 2013

Minu hetkelemmik ja hetkeelu.

Ei lähe päevagi, nii et ma seda laulu ei kuulaks



Muidu läheb meie elu remontides-aknad on nüüdseks vahetatud, seest ja väljast on hulk tööd veel ees. Trepitoas tuleb tapeet vahetada ja pisitöid jagub ilmselt pikaks ajaks.








Ilmad on olnud erakordselt mõnusad ja olen siiani eiranud suve lõppu :) Iga päev teen toariietes ikka mõne tiiru õues! See suvi oli kõige toredam suvi minu suvedest. Ma arvan. Ja seda kõike tänu õdedele ja vanematele ja suurele hulgale lastele :):)



Matu kasvab ja on asjalikum iga päevaga. Päevas mitu korda kehastub ta ümber  kas Ogeks või Sannuks või Andreseks või kalaks või onu Otiks või Mardiks. Vahel pean mina olema vanaema :) Ja Matu on siis Liisa!


 Nii see elu läheb, varsti juba jõulud!

1 kommentaar:

Kärt ütles ...

Ehh, milline teistmoodi laul! :)