pühapäev, 13. aprill 2014

Tere jälle!

Rohkem kui kuu on möödas, kui viimati midagi tarka siia kirjutasin. Ja mis on mu vaikuse põhjuseks?! Ikka töö, mis muud. Kuna vahetasin oma tööülesandeid, siis on mul palju õppida olnud ja see aju taaskasutamine on võhma välja võtnud. Kunagi seletan teile, millega oma tööpäevi täidan. 

Olen praegu üksi kodus. Peale lastesünnipäevapidude maratoni (kolm pidu nädala jooksul) on mõnus üksi oma mõtetega olla. Teised pereliikmed on jalgpalli vaatamas, jalgpallihullud nagu nad on (ja, Nella ka). Minu suureks probleemiks on üksi olles lihtsalt igavleda - mõtlen kogu aeg, et peaks midagi tegema - pesu pesema, koristama, süüa tegema jne jne. Aga õnneks olen leidnud aega ka rahus kohvi juua ja raamatut/ajakirja lugeda. Ja vait olla! 

Loodan, et teilgi on olnud mõnus pühapäev!

Parimad kaaslased ühel üksikul päeval

Kommentaare ei ole: