kolmapäev, 14. mai 2014

Poisid ja tüdrukud, erinevad või mitte?

Lehitsesin oma vanema poja eesti keele töövihikut ja sattusin alljärgneva pildi peal olevate lehekülgede peale. Oot, mida poiste ja tüdrukute lehekülg?! Loomulikult tahavad poisid autodega tegeleda ja tüdrukud köögis vaaritada. Või siis äkki mitte!!! 

Ma olen seda meelt, et poisid ja tüdrukud on erinevad, kuid ma ei leia, et seda erinevust peab niimoodi esile tõstma. Näen seda oma tütre pealt, kes on kahe vennaga üles kasvanud, et temas on ka roosat, kuigi tema ümber räägitakse pidevalt jalgpallist. 

Me kõik oleme erinevad, vaatamata sellele, kas oleme mees- või naissoost. Minu meelest ei peaks eemaldama neid erinevusi, vaid andma hoopis võimalust proovida uusi asju. Nii et poisid kööki ja tüdrukud autosid remontima! :)

See töövihik on muuseas sellest sajandist!


2 kommentaari:

Kats ütles ...

nojah aga, ...:) mind see eriti ei häiri. sest ma tahan , et mees teeks meestetööd ja mina jään kööki.ma ei taha autot remontida, ma ei taha neid autojuppe otsida(mida ma siiski pean tegema)
ma tahan olla naine :)
nagunii igalt poolt meediast tuleb seda võrdsust. las nad siis koolis vähemalt õpivad ära meeste ja naiste tööd.
ega ei keela ju meest kööki tulemast, aga auto peaks enne ära remontima :)
ma ka teen siiski mehele hea meelega söögi valmis ja alles siis hakkan põrandat ja seina värvima!

Kärt ütles ...

Minu arust peaks lähtuma oma huvidest, mitte millisest soost ma olen.

Aga pean tunnistama, et kui ma olen mingi maitsva söögiga hakkama saanud, siis tunnen ennast ka töelise naisena :)