teisipäev, 15. juuli 2014

1-0 minule!!!

Ma pole ennast kunagi eriti kangekaelseks inimeseks pidanud, aga möned asjad siiski näitavad, et seda ma just äkki olen ikkagi. Kirjutasin mingi aeg tagasi sellest, et kas tasuks igavaid raamatuid edasi lugeda vöi mitte. Ma siis ühesönaga ei andnud alla ja äkki läks raamat "Vihurimäe" pönevaks. See on raamat, mida ma lugeda ei soovitaks, aga mul on hea meel, et ma sellega siiski ühele poole sain. 

Ehk saan ma ka "Töde ja öiguse" kunagi läbi :))

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Tubli!Nii me siit elust läbi närimegi! Ja "Tõde ja õigus"sobib ehk neljakümneselt uuesti proovida.Siis kui endal on elatud kah natuke,kuigi ehk tänapäeval see enamj eriti vist ei maksa,ma mõtlen seda elu elamist ,sest kõik on ju nii hirmsasti muutunud.Kuigi jah kogemused maksavad ka midagi ja ehk aitavad.