laupäev, 2. jaanuar 2010

Aastahitt 2009

vaatasin. Ja ei oska kohe mitte midagi head öelda. Kuidagi saamatu ja hambutu on kogu see ettevõtmine. Saatejuhtide tase on ikka päris halb. Heidy muidu mulle r2-s meeldib ,aga selle saate juhina on kuidagi väsinud ja elutu.Kleiti vahetas ka ainult korra . Tambet Tuisk natukenegi püüdis ,aga Heidy puhul lihtsa teksti paberilt lugemine oli küll lubamatu. Sama tunne saatejuhtide suhtes tekkis ka Superstaari saadet vaadates. Kobad ja kahvatud olid seal Tanel ja Ithaka. Viimases superstaarisaates korraks laval käinud Ott Sepp ja Märt Avandi olid tasemel. Ja nende juhitud saade oli ka parim.
kui lauludest rääkida ,siis need mulle ka ei meeldinud. Koit Toome on minu meelest lihtsalt jama.Ta ei meeldi mulle ja ma ei kuula teda. Unistuste bändi laulu rikkus see...jaagup kreem.polnud just parim laulu valik.
ja mis mulle siis meeldib? Isegi siin ükspäev püüdsin välja mõelda, aga see on raske. Suurem osa minu muusikast tuleb Bodypumpist ja spinningust. bodypumpi muusikat valida ju ise ei saa ,aga selle eest spinnis saan oma lemmikspinnimuusikat mängida. ja 2009 aasta lemmikumad lood tulevad Move-ya cyclingu plaatidelt.nagu näiteks Scooter Jump that rock See lugu lihtsalt paneb pingutama ja sa elad sellele kaasa. Eriti just üle 40 sed peavad sellest loost.Mõned sellisedhead vanad lood on veel.Bodypumpi lemmiklugusid on ka mõned, aga seal loeb see ,mida sa selle loo ajal teed. Kindlalt on minu lemmikud laulud nr.8 ehk siis lood ,mille järgi treenitakse õlalihaseid. oii kuidas mulle meeldib suruda kangi õlgadelt üles !!
Mis mulle veel meeldis muusikas? winny puhhi peegelpõrand on meelde jäänud ja video on ka hea. No ja siis üks ilus lugu ka Rootsimaalt,tänu Andresele ja Sanderile :)
Kui nüüd päris lemmikutest rääkida ,siis India Arie muusika on ilus ,eriti beautiful day Ja Alicia Keys on väga hea.
Ja kui nüüd üldse teha kokkuvõtet möödunud aastast ,siis midagi halba öelda küll ei ole.Tööd sai teha palju,raha oli vähe nagu ikka.Suvi oli ilus. Lapsed on tublid ja terved,mees armas. Erakordne oli see ,et ilveseid nägin koduõues.
uuelt aastalt miskit erilist oodata ei oska ja mingeid lubadusi ka ei andnud. Kõik on kogu aeg olnud nii hea ja tore ,et midagi enamat lihtsalt ei oskagi tahta.Lihtsalt tahaks ,et kõik mu lähedased oleksid terved ja rõõmsad.Ja et meie emale ja isale ikka lapselapsi juurde tuleks!

Kommentaare ei ole: