laupäev, 16. jaanuar 2010

Minu uus elu

on nüüd siis alanud!Uus aasta algas üllatusega ,ma ootan last!Esimese hooga ikka ehmatas ära ka ,nüüd 41 aastasena siis selline asi. Tahtsin last 3 aastat tagasi juba ,aga seda ei juhtunud ja olin leppinud mõttega ,et kui ei tule siis ei tule. Mis seal ikka.Kaks toredat tütart olemas ja elu ju normaalne.Nüüd peale esimest ehmatust olen olukorraga väga rahul.Juba hakkaski kõik nii igavaks ja tavaliseks minema. Kõik on kuidagi korrapärane ,ettearvatav.Õhtud nii vaiksed.
Ja kui kõikide sõprade reaktsioone vaadata ,siis tundub nagu saaks ma mingi imeteoga hakkama :)Kõik on nii üllatunud ja õnnelikud.
Ükspäev peeglist vaadates tundus ,et mul on ka kortse vähem:)
Tore on ka see ,et süda paha ei ole ,väsinud ei ole. Terve ja rõõmus on olla.Kohvi tahan ikka samapalju juua,kuigi olen nüüd teadlikult seda piirama hakanud. Sest 1 liiter kohvi päevas juua pole vist kuigi kasulik ka tavalisele inimesele. Kuigi see on raske ,sest kohvi on ikka maru hea.
Spinningutreeningute pulss tekitas minus küsimusi.Kui kõrge pulsiga võib treenida.Loomulikult ei oska sellele vastata meie naistearst.Õnneks meie treener Mailiis oli just eelmisel aastal lapseootel ja tema treenis samamoodi edasi ja laps on tubli ja tragi. Nii et jätkan oma treeninguid suurima heameelega,sest ilma trennita oleks mu elu poolik.
Naljaks oli ka arsti küsimus ,et kas mul on uus mees!?:) Sest ilmselt selles eas naised saavad lapsi juba uute meestega.Aga mul on ikka sama mees ,kes 19 aastat tagasi !
Suurest hirmust kaalutõusu ees on mu söögiisu täiesti kadunud.Kaalun juba praegu päris palju ja mingit 20 kg küll juurde ei taha võtta.Õnneks pole senini mu kaal tõusnud,pigem veidi langenud .Sunniviisiliselt söön ,et trenni ikka saaks korralikult teha.
Aasta on alanud ikka supertoredalt ja loodan ,et need veel 32 nädalat rasedust mööduvad meeldivalt !

3 kommentaari:

Kärt ütles ...

Hoian sulle pöialt, et köik hästi läheks! :)

Kats ütles ...

Tänan! Sina öösel siin?Miks sa ei maga?

Kärt ütles ...

Vahest ma suudan unele vastu panna :)