teisipäev, 24. aprill 2012

Uus tuba!!

Kõik mu mõtted on viimasel nädalal olnud sisekujunduse juures! Lõpuks võttis Mees asja (tööriistad ) kätte ja tegi põranda valmis toale, mis kogu aja on seisnud niisama. Kunagi mõtlesin, et tore, Kerttu saab omale ilusama suurema toa. No Kerttu läinud nüüd ja tuba pole vaja(mitte nii suurt). Siis arvasin, et Liisa saab toa omale. Aga nüüd , kui esimene kuum päike on juba mind meie praeguses magamistoas üles ajanud, olen ma kindel, et sellest saab meie tuba. Hommikupäike sisse ei paista, samas on kolm akent ja vaade metsale ja loomadele super! Ja ruutmeetreid on 27 sellel toal. Mõnel inimesel on korter sellise suurusega :)

Ja vannituba suure aknaga saab ka ehk valmis. Mina loodan, et veel selle aasta sees, aga mu Mees on nii tark, et mingeid lubadusi ja tähtaegu ta kunagi ei ütle.

Eile käisin kiirelt K-rautas ja ei leidnud mitte ühtegi ilusat tapeeti! Mitte ühtegi ilusat türkiissiinist keraamilist plaati! Ma muidugi väga selle päraste i muretse, sest tean, et mu hea maitse mind alt ei vea ja saan täpselt sellised toad nagu mulle meeldivad.

Selle kolahunniku asemel tuleb vannituba! Ja vann võimalikult akna alla! 

Kommentaare ei ole: