neljapäev, 30. august 2012

Minu tee siniste silmadeni

Kui ühel naisterahval on tuju kehva ning elu tundub hall ja igav, siis läheb ta poodi oma elu ilusamaks shoppama (kõik naised noogutavad nüüd seda lauset lugedes tunnustavalt). Nii ka mina. Seadsin oma sammud eelmisel pühapäeval linna poole, et ennast millegi ilusaga lohutada. Läksin Stockholmi ühte suuremasse kaubamajja nimega Åhléns, mis oli ka sobivalt kaua aega lahti, nii et aega mul oli, et see üks ja ainus ilus asi välja valida, mis mind jälle rõõmsaks teeb. 

Peale tunnipikkust jalutust kaubamajas, langes minu valik Max Factory Eye Brightening ripsmetussi peale. See uus ilutoode tugendab kirjelduse järgi kasutaja isikliku silmavärvi. Muudab sinu loomuliku silmatooni veelgi sügavamaks, intensiivsemaks ja säravamaks. Kas see ei kõla mitte fantastiliselt?! 

Esmaspäeva hommikul ärkasin põnevusega, sest ees ootasid ju minu intensiivselt sinised silmad. Aga teate mis?! Ei läinud mu silmad intensiivselt ja säravalt sinisemaks. Ripsmed on mustad ja silmavärv sama nagu tavaliselt. Üks kahest - kas mu loomulik silmavärv ei ole sinine või siis toode ei tee seda mida lubatud. Aga ma kasutan toodet vapralt edasi, sest hari iseenesest mulle meeldib ja äkki üks päev juhtub ka imesid :)



Kommentaare ei ole: