pühapäev, 21. oktoober 2012

Mind on tabanud sõudehullus!

Jahh! Ei lähe päevagi, kui ei mõtleks sõudmisele. Kõik tänu Liisale.

Eelmisel laupäeval sai käidud Tartus kaheksapaatide regatil. Sõitsin veteranide paadis ja see oli ikka tõsine võistlus. Ei ole nii, et lähed vee peale ja kulged mõnusas veesulinas. Tatjana eessõudmisel on see ikka päris sõudmine. Mul oli finishis veremaitse suus, nagu 25 aastat tagasi ja see oli niiiii hea tunne!

Mul on alles veel mu treeningpäevikud, Liisa uurib neid :) Ta tahab saada sama tugevaks!

Kuna Liisat ootavad ees ka sisesõudmisvõistlused ja ka veteranid saavad nendel võistelda, siis tekkis mul hirmus tahtmine seda teha. Jaanuarikuine ALFA2013 on vist Eestis suurim ja sinna ma minna kavatsengi! Ja muidugi tuleb selleks ju treenida, niisama ei ole sinna mõtet minna. Õnneks on meil Haapsalu linnas jõusaalis ju päris õige sõudeergomeeter. Reedel ma juba käisin ja 20 minutit ja 6 km on läbitud! Ma võin vabalt sõita 60 minutit spinnirattal pulsiga 75-90% , aga vot ergomeeter on ikka midagi muud! Seal ma olen nõrk!

Ja nagu, ma aru saan, siis Kärt tuleb ka ja meil omavahel võistlus! Kuigi ma arvan, et selle sõidu ma kaotan, kuigi ma püüan!

1 kommentaar:

Kärt ütles ...

Ja see nakatab! :)