reede, 31. mai 2013

Ettevalmistused

Eile oli mul peoriiete peaproov. Proovisin ja sättisin ja testisin igasuguseid variante, aga lõpuks langes mu otsus pildil oleva outfiti peale. Et asi liiga must ei oleks, siis mõtlesin sinna juurde panna mingid värvilised ehted. 

Ja? Ei?

2 kommentaari:

Kats ütles ...

Kai ütles - sellise pluusiga? Aga sellele järgnes -nojah, mis nagu peaks tähendama , et võib.
Ma ka pluusi osas kahtlen, aga mulle lihtsalt ei meeldi pits ja ma ei tea milline see eest välja näeb, aga musta värvi riietus on väga ilus!
Kingad on väga ilusad, kuigi kinga osas on kõige targem Kerttu.
Nii et kokkuvõttes me lubame sul nii minna küll!

Kärt ütles ...

Ma armastan pitsi!!!!!!!!! :) Ma panen sinna alla musta topi, nii et oma paksu köhtu ma teistele ei näita. Ei taha teiste söögiisu ära rikkuda :)