esmaspäev, 13. mai 2013

Reisiärevus

Olen nii rõõmus ja energiat täis praegu! Selle kontoris istumise asemel tahaks hoopis väljas joosta praegu, aga pean veel paar tundi kannatama. Enne tuleb tööpäev ära lõpetada ja lasteaias koosolekul ära käia. Mul on olnud siin periood, mil ma üldse ei tahtnud trenni teha. Aga tuleb ennast sundida ja lõpuks tuleb isu ka tagasi. 

Kolme nädala pärast sõidan ma tööreisile. Reisi sihtkond on praegu meile veel teadmata, aga ma arvan, et me peaks selle iga päev teadma saama. Siiani oleme kuulnud ainult seda, et me peame pikki jalutuskäike tegema. Targad nagu me oleme, siis me mõtlesime välja, et me läheme palverännakule Hispaaniasse :). Eelmine aasta käisime seiklemas Põhja-Rootsis ja Norras

Ja reedel ootab meid ees juba Malmö, kus ma loodetavasti Eesti laulule saan kaasa elada Eurovisiooni finaali vaadates.

Päikseline Stockholm

Kommentaare ei ole: