pühapäev, 1. märts 2015

Kevade esimene päev

Mul on täna selline mõnus, natuke kergem tunne ja see on tänu sellele, et täna on esimene märts - need pikad ja pimedad talvekuud on läbi. Isegi mu noorem poeg hakkas täna juba kärbestest rääkima (talle üldse ei meeldi need). Ma tean ju küll, et võib veel lund tulla ja külm olla, aga märts on ikkagi märts. Ja õhtud on juba hoopis pikemad. Ning enne kui see päris suvi kohale jõuab, peaks aga korralikult veel neid talvemõnusid nautima - näiteks sellist korralikku lihapada/suppi keetma, hästi palju küünlaid õhtuti põlema panna või siis hoopis villaste sokkide väel kodus ringi joosta. 

Ühesönaga - mul on väga hea meel, et selle talve üle olen elanud ning seepärast sobib siia üks ilus, tore laul eilselt Rootsi eurolalulu valimiste eelvoorust. 

Kommentaare ei ole: