pühapäev, 22. veebruar 2009

Kena vaikne õhtu!

Pühapäev käes!õnneks jätkub nädalavahetus veel 2 päeva!homme sõidame Helsingisse Kai juurde.Näeb Oget ja Kärt tuleb ju ka poistega sinna,lahe.Lapsed saavad korra kokku ja saavad mängida koos.Nii vähe on neid hetki ,kui me kolm õde koos saame olla.Aastas korra paar ehk.ega nüüdki seda aega pole rohkem kui päevake,aga miskit ikkagi.kõik lapsed ju nii nunnud:)
ja Indiskasse saab!mu lemmikpood!
eile õhtul olime Sveni sünnal nende maakodus,tore oli ja sai veini juua.
tänane päev on läinud nii vaikselt ja mõnusalt.Kerttu koristas eile toad,sest ta sõbrad tulid külla.nüüd ongi elamine täiesti korras ja polegi mitte midagi vaja teha.kuigi mul on külmikus lehttaigen,pean selle ära tegema -pirukateks ilmselt.
siis istun teleka ette ja hakkan ajakirju vaatama,kodudest muidugi.Käku korter ju vaja sisustada:)ma kogu aeg mõlen korteri peale,mida kuidas kus teha.copysin pildid ka arvutisse korterist,sest netis müügis ju seda pole enam ja siis ei näegi korteri plaani.:)
oma kodu tahaks ka veidi tuunida.kaminatoa sein tuleks heledaks värvida ja mingit uut värvi veel lisada.kuldse läikega leheroheline on mu lemmik praegu.kui nüüd kohvik kinni läheb,siis saan seda teha.
ma siis hakkan nüüd küpsetama!ilusat uut nädalat!

Kommentaare ei ole: