teisipäev, 3. veebruar 2009

Midagi toredat

siin masendavas majanduslanguses.Kus kohvik sureb vaikselt ja piinarikkalt ja spordiklubi olukord on nagu on.Väljast ilus punapõskne õun,aga seest närib ussike.Mul just niisugune tunne.Sest treeningute arv nädalas mul väheneb.Vähemaks kui töölepingus kokku oleme leppinud,see küll ei lange.nii et peaksin veel olema õnnelik.aga ei ole.sest tahaksin treenida,sest see meeldib mulle.
No aga kõige ilusam on see et Angie Stone tuleb Eestisse!Madonna tuleb ka,aga temast on mul täitsa ükskõik.Ta on küll väga kena oma vanuses ja diskokuninganna või mida iganes,aga laulda live`s ta ju ei oska.ta lavashow võib olla vapustav,aga see ei lähe mulle üldse korda.Ja Angie Stone pileti hind on normaalsem kui Madonna oma(majanduslanguses loeb see ikka)
Nii et elame kuidagi edasi!

Kommentaare ei ole: