neljapäev, 29. jaanuar 2009

Palju õnne pisiõele!

Kes täna saab siis juba 30!
Eile käisime teatris.Iguaani öö.Aga minu jaoks algas teater juba pool tundi enne etendust.Kõndides kenal vanalinna munakiviteel oma 6 cm kontsadega.Jah,õieti arvasite.Konts tuli ära!Ühel saapal!Nagu reklaamis,aga Mentost( või Mynthonit või mis iganes seal reklaamis oli)mul ei olnud ja teine konts ei tulnud ka alt ära.Nii ma siis kõndisin!3 pool tundi olin kokku kontsata.Niii naljakas oli.Me olime ka enne klaasi veini ja 2 klaasi vahuveini joonud,nii et meile Kairi ja Avega oli veeel naljakam!Mu kõnnak oli väga ilus,teised ei saanud arugi ,kui oma istekohale teatris istusin.Ja nii ma siis tippisin,isegi vaheajal käisin saalist väljas.
Noh,etendus ise oli veidi igavam.Kui ei oleks selee kohta enne lugenud,poleks üldse vist taibanud ,milles asi.Vee mälu Endlas oli parem.
Aga kohvik,kus enne kokku saime ja Tarmo sünnipäeva tähistasime oli ka väga kena.Boheem.Vein oli superhea.Kui vähegi võimalik,siis sinna tasub kindlalt minna.
Ja nädalalõpp hakkab ka paistma.Laupäevaks kutsusin sõbrannad külla,teeme naisteka.Nii ammu pole miskit korraldanud,tuli tunne et tahaks kenat õhtusööki pakkuda.Ja intelligentselt veiniklaasi taga tähtsat loba ajada.Pole kedagi nii ammu näinud.Kati ju Türil ja Helet pole jõulust saati näinud.Piret ka hõivatud töö ja lastega kogu aeg.Marge on ainuke,keda ikka vahel näeb ja kuuleb.
Vot sellised plaanid nädalavahetuseks.
Nautige siis veel viimaseid tööpäevi!

Kommentaare ei ole: