kolmapäev, 7. jaanuar 2009

9 kuud ja uus pesumasin

Täna on meil siis esimene öige töö- ja lasteaiapäev. Köik läksid enam-vähem röömsalt kodust minema. Koju jäid röömsad S ja tema ema. Kuigi ma arvan, et S igatseb oma venda natuke. Nad on viimastel nädalatel nii ilusti mängima hakanud. Möni päev tagasi istusid mölemad oma toas ja mängisid oma asjadega seal vähemalt mingi tunnikese. Sellist asja pole enne juhtunud. A tassib ju alati köik oma autod ja asjad meie minimaalsesse elutuppa ja okupeerib siis seal terve sohva. Aga nüüd kui seltsiline olemas, siis saab ka oma toas hakkama. Eriti ei pahanda ta ka, kui S tema asju näppima tuleb. Loodame, et see asi ka niimoodi edasi läheb.

Eile sai siis meie väiksem röövel 9 kuuseks. Ja tema oli ka eelmise aasta köige suurem sündmus. Vähemalt minu jaoks. Mul on nii hea meel, et ta meie juurde tuli. Tühja sellest virisemisest, nutmisest ja muidu pahanduste tegemistest - lapsed on ikka toredad küll. Minu mölemad poisid, nii erinevad ja nii armsad. Nagu P täna hommikul ütles, siis olen mina meie pere printsess :) Me like it...

Eile toimus ka meie majas pesumasina vahetus. P ema sundis meid poodi uut ostma, sest tema arvates oli meie vana masin jube. Ja tema tahtis selle meile osta. Nii ta siis meile tuli, hoidis meie lapsi, andis raha ja saatis meid poodi. Nüüd on meil ilus uus pesumasin!Kohe hoopis toredam on pesu pesta :)

Muidu käib meil suur auto otsing. Nüüd oleme nagu ikka otsustanud, et meil oleks vaja natuke suuremat autot, sellist 7-kohalist. Nii et laupäeval läheme Mitsubishi Grandist vaatama.


Kommentaare ei ole: