neljapäev, 8. jaanuar 2009

Kuu aja pärast...

olen ma 32 aastane!! Vägev! :) Peab vist vaikselt mötlema hakkama, kuidas seda tähistada. Tahaks sellise korraliku kodupeo teha, nagu vanadel headel aegadel. Aga siis on see väike probleem, et kuhu me oma väiksed järeltulijad paneme. Teine möte on teha lahtiste uste päev - alates kella 12st on me uksed valla, pakuksin kahte sorti suppi, värsket saia, mönda pirukat ja muidugi torti mitu sorti (mul on ju nüüd pealegi veel ilus uus tordialus, jippie!). Ma kohe ei tea, mida peale hakata, aga tähistada tahaks.

Istun ja ootan praegu ühte onu, kes pidi täna siia tulema ja meie telekapildi korda tegema. Juba pikemat aega on mönedel kanalitel päris kehva pilt. Pärastlöunal on minu kord A-le lasteaeda järgi minna. Eile öhtul kui trennist koju tulin, siis pölesid köikides tubades küünlad ja lapsed mängisid oma toas oma isaga. Selline mönus rahulik öhtu oli meil. Ja telekas oli ka kinni terve öhtu!

2 kommentaari:

Kats ütles ...

hakkad vaikselt järgi tulema oma vanusega!mis päeval see lahtiste uste päev on?

Kärt ütles ...

No minu arvutuste järgi olen ma endiselt 8 aastat sinust taga :) Lahtised uksed teeks 8ndal, öigel päeval nagu...