kolmapäev, 18. veebruar 2009

Otsingutel

Meie pere on siis jälle uue kodu otsingutel. Tundub, et oleme sellised rahutud hinged, kellel meeldib oma asju kokkupakkida ja siis uues kohas ennast jälle sisse sättida. Praegune lemmik on meil see korter. Lähimate päevade jooksul selgub, kas meil see önnestus saada. Kui mitte, siis jätkame oma jahti. Kes otsib see leiab, nagu öeldakse.

Teine suur uudis on see, et meie noorem poeg on teinud oma esimesed sammud. Tunduvalt varem kui ta vanem vend. See käima öppimine on minu arust üks suuremaid sündmusi. See kuidagi tähistab beebi aja löppu.

Praegu peaks tegelt midagi asjalikku tegema. S on juba kaks tundi maganud. Mul on täna selline küpsetamisisu peal. Tahaks neid pannkooke teha. Aga kas keegi ütleks mulle, mis on lusikapannkoogid?!

2 kommentaari:

Kats ütles ...

Põnev see kõik!Ja lusikapannkoogid on (supi)lusika suurused koogikesed.Paksud ja pisikesed.nagu mina:)

Kärt ütles ...

Hahaha, nagu sina. Ma siis mötlen sinu peale kui köögis vaaritan :)