kolmapäev, 19. august 2009

Milline päev!!!

Minu tänane päev algas sellega, et ma kell 03.30 öösel üritasin Sannut uuesti magama panna. Noormees, kes on alati meil hästi maganud, keeldus uinumast. Kella viie paiku andsin ma löpuks alla - no kui ei taha, siis ei taha, eks ta ise teab. S oli önnelik, et üles sai töusta, mina aga olin väsinud ja natuke vähem önnelik, et nii vara pidin ärkama. Kuskil kuue paiku tundsin, et ma pean lihtsalt natuke magada saama (S oli endiselt virgas ja röömus) ja nii ma siis ajasin P üles. Pikutasin mingi pool tundi ja siis oli aeg A üles ajada, et lasteaeda minna. Kui A ja ta isa poole kaheksa paiku kodust minema läksid, vajusid Sannu silmad löpuks kinni. Mina pugesin ka kohe magama loomulikult. Kella üheksa paiku äratab mind telefoni helin. Helistati lasteaiast ja öeldi, et A on juba teist tundi hüsteeriliselt nutune. Küsiti, et kas midagi on kodus juhtunud. No ei ole - laps isegi magas korralikult kogu öö ja muidu ka köik korras meie arust. Saatsin siis P uuesti lasteaeda, et ta A tagasi koju tooks. Koju jöudes oli A sama röömus nagu ta tavaliselt ikka on. Kardan, et asi tegelikult polnud nii hull, kui alguses paistis.

Ühesönaga - olen hirmus väsinud ja loodan, et homme on meil parem päev! :)

Head ööd!

Kommentaare ei ole: