reede, 28. august 2009

Nädala viimane tööpäev

Täna on töesti tööpäev mul ka. Plaanis on koristamine, pesu pesemine ja korraliku reedese öhtusöögi tegemine. Pesu pesemine ei ole läinud kahjuks nii nagu ma tahaksin - panin siin oma vannitoas pesumasina käima, aga keset pesu andis masin otsad. Tundsin pölenud löhna ja mitte kuidagi ei saanud enam hinge sisse asjale. Tormasin siis kohe alla pesukööki, et äkki seal on mingit vaba aega täna. Ja minu suureks röömuks oligi! Millised mured ja röömud :)

Nüüd on ainult kuu aega veel jäänud S-ga kodus olla. Meie köige väiksem on ka nüüd piisavalt suureks saanud, et lasteaeda minna. See tähendab ka siis loomulikult seda, et mina peaksin tööle minema. Rääkisin eile oma ülemusega ja leppisime siis kokku, et nad lasevad mu töö vähesuse töttu mind lahti. Pean siis ühesönaga uut tööd otsima. Hmm, olen endiselt suhteliselt teadmatu kui raske töö leidmine preaguses olukorras on. Pealegi tahaks ma tööd teha umbes pool aastat, sest varsti on mul teised plaanid käsil.

Nii et naudin täiega seda viimast emapuhkust oma väikse beebi S-ga :)

Ilusat päeva jätku!

Kommentaare ei ole: