neljapäev, 4. märts 2010

Hommikune tegevus

Täna olen ma üllatavalt effektiivne olnud. Viimase kahe tunni jooksul olen jöudnud küpsetada muffineid, chocolate chip cookies ja pannkooke lastele öhtusöögiks. Muffinsid tulid seekord superhead. Küpsised on veel natuke liiga soojad, et nende kohta midagi löplikku öelda.

Köik see hunnik magusat on möeldud meie tänastele lastehoidjatele - P vanematele ja P vanaemale (laste vanavanaema ühesönaga). Meie P aga läheme teatrisse ja pärast seda öhtusöögile. See on jöulukingitus mu eelmise töökoha poolt. Me pole lastevabad olnud ma-ei-tea-mis-ajast, nii et olen elevil selle tulevase öhtu eel.

Minu vanem poeg teatas eile, et ta tahaks, et meil oleks kaheksa last!!! Et siis meil oleks nagu lasteaed kodus ja ma ei peaks üksinda olema - need olid tema argumendid. Ei, tänan, mammale meeldib vahest üksi ka kodus olla :)

Nii, nüüd pesema ja siis linna kohvi ostma ja lapsi tooma.

Tänane ainuke kevadmärk on see, et ilmateade telekas näitas, et möne päeva pärast on meil ainult möned miinuskraadid :)

Kommentaare ei ole: