laupäev, 27. märts 2010

Kevad

tundub käes olevat.oleks aeg talveunest ärgata.pole ammu miskit kirjutanud siin.pole midagi öelda,mulle tundub nii.kõik päevad on sarnased.poole päevani passin niisama,siis kiirelt koristamist ja söögitegemist,õhtused trennid ja magama.
ja rasedaks olemist on siis 17 nädalat täis.kõht hakkab ka lõpuks kasvama.ilma mingite eriliste iseärasusteta on see läinud.enesetune on kogu aeg hea.ei mingit iiveldust ega väsimust. üleeile sai tehtud LVU ja nüüd jääb kolm nädalat "praadida" .et tulemus teada saada. ning peale seda 20 nädalat rahulikku raseduse nautimist ,kui kõik on korras.
lapsed on terved ja tublid ja õpivad.eriti abiturient. ega pole ikka naljaasi 5 eksamit teha. ja lisaks kõigele pead sa teadma,mida oma eluga edasi teha.
mina peaks täna olema asjalik ja koristama.täna ei tule vist kedagi külla ja ka ise ei pea kuhugi minema,nii et naudin koristamist.söögitegemisega on lood halvemad,sest pole mingit ideed. liha ei taha meie pere enam mingis variandis näha.porganditest ,kaalikatest ,kapsastest on ka kõrini.suppi lapsed ei söö.spagette on tehtud erinevates variantides.jääb üle ainult kala ...
eile ju avati rannarootsi keskus meie linnas ja selver.mõtettu oli sinna minna,järjekorrad olid meeletud .ja ma ei ole nõus seisma tund aega järjekorras.ilmselt on sama lugu seal ka täna. ei viitsiks kodust välja sõita üldse,aga Liisa on sõbranna juures ja tuleb ta sealt vist ikka koju tuua täna.
meie tee on praegusel aastaajal hullemast hullem.kuigi ma ei tea ,kas mingit paremat aega tulebki.sest kui kõik see lumi on sulanud ja veed ära voolanud jääb järele 4 kilomeetrit auke.ja keegi seda lappima ei tule sel aastal,sest kogu raha teehoolduseks on ju kulutatud.
kuna märts hakkab lõppema,siis on paras aeg ka oma sellekuine lemmiklaul üles panna.seekord on minu lemmikuks terve albm,mis ilmub küll alles 30.märtsil,aga tean juba nüüd ,et see saab minu kindlaks lemmikuks.Erikah Badu New Amerykah Part Two (Return of the Ankh)

see laul sobib minu tänasesse hommikusse ülihästi.õues on selline udunehalligavolemine.
ja otsin üles kõik oma Erikah Badu muusika ja kuulan seda.loodan ,et tuleb tore päev.

Kommentaare ei ole: