kolmapäev, 31. märts 2010

Märtsi viimane päev

Ja aeg on taas jälle oma selle kuu lemmiklaul üles kirjutada. Tegelikult on minu lemmikuks sama, mis mu vanemal öelgi (vaata eelmist sissekannet). Olen Erykah Badu plaati oodanud ei tea mis ajast ja ma teadsin, et see kohe-kohe tulmas on ja siis Kati lihtsalt julmalt vötab minu laulu ära. See on nagu enne finišijoont kukkumine. No minu lemmikuks on endiselt Salemi laul ja tegelikult terve tema plaat. Nii et jään selle juurde.

Vaatasin meie eelmise aasta märtsikuu sissekandeid ja nagu näha oli ka eelmine aasta palju lund. Kuigi praeguseks on meil siin linnas lumi kadunud, talve meenutavad ainult kruusased teed ja möned üksikud kurvad lumehunnikud.

1 kommentaar:

Kats ütles ...

:) kusjuures me ei olnud erikah badust miskit rääkinud!aga finishid on mul alati tugevad olnud! viimane 250 meetrit on mu lemmik!