kolmapäev, 24. august 2011

Läbi sai


Sain eile ühele poole "Eesti romaani" lugemisega. Raamatu autoriks on Katrina Kalda ja tegevus toimub nagu raamatu pealkirjast arvata Eestis. Ma ei saanud alguses nagu lugemisega vedama, ma pole kindel, kas see olenes mu natuke kehvast eesti keele oskusest või siis raamatu sisust. Iga kord kui mingit raamatut eesti keeles lugema hakkan, siis võtab natuke aega enne kui sõnade lugemise lõpetan ja rohkem nagu tervet raamatut lugema hakkan. Ning seepärast otsustasin ma, et iga teine raamat mida ma loen peaks olema eesti keeles.

Aga "Eesti romaan" siis.... Ma ei teagi, mis ma sellest päris arvan. Lugeda lõpuni ikka tahtsin, aga mingi väga suur elamus see ei olnud. Siit saate rohkem lugeda nii raamatu kui kirjaniku kohta.

Järgmine raamat, mida lugema hakkan, on aga Haruki Murakami "Underground".

Kommentaare ei ole: