reede, 5. august 2011

Rekooord!!!

Olen endale suve jooksul soetanud uue ja minu arvates toreda harjumuse, nimelt trenni tegemise. Tavaliselt teen kolm päeva järjest trenni ja siis ühe päeva puhkan. Ja eile oli siis jälle trenni tegemise aeg, aga kuna mu isiklik treener istus kuskil pub`is ja jõi coca-colat, siis pidin ma improviseerima. Mõtlesin siis teha ühte mu lemmikharjutustest, mis meie keeles on plankan ja näeb välja nii:



Mis selle harjutuse nimi eesti keeles on?

Igatahes, 18. mail õnnestus mul selles positsioonis olla tervelt kaks minutit. Nüüd, vaevalt kaks ja pool kuud hiljem, suutsin ma niiviisi olla 2.30 minutit! Võibolla pole just eriti palju rohkem, aga meele teeb rõõmsaks ikka, kui tulemused näitavad, et trennimisest kasu ikka on.

Täna on siis jälle trennipäev ja siis tuleb kahjuks kaks vabat päeva, kuna Patrik sõidab nädalavahetusel Kopenhaagenisse Prince´i kontserdile ja mina lastega põgenen suvemajast linna hotelli hoopis. Ja siis nagu ei jää kahjuks vaga aega enda liigutamiseks. Aga eks need päevad tulevad aktiivsed ikka, kui üksi kolme lapsega ringi sebida.


Sander oma ema õnnitlemas :)


Ja nüüd tassike kohvi ja siis agaralt tööd tegema!

2 kommentaari:

Kats ütles ...

oi sa oled tubli!!!!
ma teen nüüd ka siis kohvi:)

Kats ütles ...

ja eesti keeles ma ei teagi mis selle nimi on. blank?
ma ütlen lihtsalt,et sirge keha hoidmine.