neljapäev, 18. august 2011

Tere tulemast argipäev!

Vulkaaniline Bali

Olen taas tagasi kodus. Reis oli suurepärane, aga koju oli siiski päris tore tulla. Igatsus laste ja mehe järgi oli lõpuks ikka päris suur. Maandusime Stockholmis teisipäeva hommikul kell 7. Pikk lennureis (4 tundi Balilt Bangkoki, seal 6 tundi ootamist ja siis 11 tundi Bangkokist Stockholmi) ja ajavahe tegid olemise päris väsinuks, aga vaatamata sellele olime me sunnitud otse tööle minema. Eile olin ma ikka veel korralikult väsinud, aga täna tunnen ennast jälle inimesena.

Nagu juba ütlesin oli reis igati tore. Reisiprogramm oli tihe, nii et mingit vaba aega eriti ei olnudki. Kõige vägevam asi oli river rafting ( Tony Blairi naine ja lapsed olid seal samal ajal kui meie:)) ja kõige igavam tegevus oli paintball. Sisalikud magamis- ja vannitoas mulle ka eriti ei meeldinud :). Suur ja kummaline elamus oli ka õhtusöök Bali printsi juures, kus me saime Bali kultuuriga tutvuda ja mis meile kohati väga võõras tundus. Kaks korda käisime ühes restoranis Kuta rannas, kus aastal 2002 terrorirünnak toimus. Kui huvi on, siis loe Bali kohta rohkem siit.

Ma vahetaks vabalt oma praeguse koha siin külmas kontoris päevitustooli vastu soojas Balis...

Kommentaare ei ole: