reede, 14. detsember 2012

Kiire, kiire...

"20 lk teooriat?! Häh, lihtne ju! Loed mõned teaduslikud artiklid ja sirvid mõned raamatud (sest kammoon, kes neid ikka lugeda viitsib, eks?) ning valmis. Pole üldse vaja muretseda, paar õhtut oled kodus ja kirjutad kokku selle. Mida muud sa ikka oled viimased 2,5 aastat õppinud kui mingite tekstide välja mõtlemist täiesti tühjalt kohalt?? Kirjutad mingi teema kokku ja viitad mõnedele tähtsatele nimedele ja õppejõud on õnnelikud. Valmis! Tehtud! Kõik!"

Üllatus-üllatus, tegelikult nii ei ole!

Olen lugenud läbi täiesti astronoomilise hulga artikleid. Kuid tõsi, käes olen hoidnud ainult ühte reaalset raamatut... (Selles süüdistan internetiajastut!) Erinevate andmebaaside kasutamises olen pea-aegu proff . Ma võin juba unepealt seletada, kuidas kasutada Ebscot või millise sisuga artikleid annab otsingusõna "design marketing and communication". Olen valusalt teadlik ka sellest, et kui sul on 10 lehekülge märkmeid ja viiteid erinevatele allikatele, siis seda kokku kirjutades saad sa oluliselt väiksema lehekülgede arvu. Ning pärast kella 23 võtab igasugune kooliasjadega tegelemine poole rohkem aega ja energiat kui päeval kl 13. Huvitavad faktid, eks?

Seminaritööst olen siiski valmis kirjutanud kõigest seitse naeruväärset lehekülge. Hoolimata sellest, et ma nii vähe olen reaalselt valmis kirjutanud, olen suures paranoia-hoos kõik oma märkmed ja need üksikud valmis kirjutatud leheküljed üles laadinud nii Google Drive'i kui ka Dropboxi, sest mul on pidev hirm, et kui mu arvutiga peaks midagi juhtuma, siis on kõik ju kadunud. Ja uuesti nullist pihta hakata oleks ikka väga nukker. Tõsiselt, VÄGA nukker.

Teooria osa mustandi tähtaeg oli muidu, hmm... üleeile. Tore.

Aga kõige selle juures on midagi head ka :) Olen päris palju aega veetnud YouTube'is ning leidnud hulgaliselt head muusikat! Sest motivatsiooniteoreetikud ju ütlevad, et iga tunni aja tagant tuleb teha 15 min pausi. (Tahate teaduslikke viiteid ka sellele?!)

Igaljuhul on minu uus lemmik The Weeknd. Selline talveunele iseloomulik rahulik istume-küünlavalgel-ja-sööme-piparkooke-ja-joome-glögi taustamuusika.








2 kommentaari:

Kats ütles ...

Ma teen sulle selle paksu šokolaadiga koogi , kui koju tuled! :)

Kärt ütles ...

See on üks see internetiajastu tagakülgi - liiga palju infot on kättesaadaval!