reede, 28. detsember 2012

Väike kokkuvõte

2012 aasta viimane tööpäev on käimas. Paar tunnikest veel ja ma pakin oma asjad kokku ning sean sammud sadama poole. Sõidame täna õhtul Soome, kus toimub Männikute kokkusaamine. 

Olen pisut mõelnud kohe lõppevale aastale ja olen välja mõelnud väikese kokkuvõtte: 

  • Aasta parim raamat. Selleks on kõhklemata James Frey raamatud Minu sõber Leonard ja Miljon kildu. Milline elamus see ikka oli! Ei ole siiani sellest vist hästi toibunud. Kui võimalust on, siis lugege neid raamatuid! 
  • Aasta parim film. Vot siin ma ei tea kumba valida - kas Kuustõusu Kuningriik vöi siis 1+1. Aga arvan siiski et mu lõplik otsus langeb selle esimese filmi kasuks. Kerttu kirjutas sellest filmsit rohkem siin.
  • Aasta parim saavutus. On kohe kindlasti see, et võtsin kaalust alla 8 kilo. Olen enda üle uhke ja tulemusega rahul. Eks natuke tööd on vaja veel teha, aga nende viimaste kilodega mul kiiret pole. 
  • Aasta muusikaelamus. Siin pole ka kahtlust, mis oli parim - D`Angelo konsert Kopenhaagenis! 
Rõõmsa tujuga uude aastasse!

Kommentaare ei ole: