pühapäev, 24. veebruar 2013

Eestlane olen ja eestlaseks jään..

Palju õnne kõigile eestlastele!

Eelmisel laupäeval viibisin galaõhtul, mis siin Stockholmis korraldati Eesti Vabariigi iseseisvuspäeva puhul. No oli ikka tore pidu! Selle õhtu jooksul sain aru, kui tähtis osa on minul eestluse edasiviimisel - mul ju ikkagi kolm pooleestlast siin kodus. Väike, kuid tähtis osa. Mida suuremaks me lapsed saavad, seda meelsamini nad räägivad näiteks rootsi keelt omavahel. Nii ma siis otsustasin, et minuga peavad nad rääkima ainult eesti keeles ning loen neile rohkem raamatuid eesti keeles. Võib olla on need väiksed asjad, aga ma leian, et näiteks keele oskus on tähtis. Ise üritan ma ka nii palju raamatuid eesti keeles lugeda kui võimalik, kuigi rootsi keeles on mulle lugemine kergem. Aga harjutamine teeb meistriks! 

Teate mis, ma olen lihtsalt uhke eestlane. Olen küll Rootsis elanud poole oma elust, aga tunnen siiski, et olen kõigepealt eestlane ja siis võibolla pisut rootslane. Isegi eesti kodakondus on alles ja ma näe mingit põhjust selle vahetamiseks.

Ja siit tuleb üks tervituslaul selle tähtsa päeva puhul. Nii ilus laul!

Kommentaare ei ole: