teisipäev, 5. veebruar 2013

Nädalavahetus Tallinnas

Sellest nädalavahetusest on küll möödas juba varsti kaks nädalat, kuid mõtlesin siiski natuke muljetada. Alustaks tänuga oma õele Katsile, kes mind ka Alfa 2013 võistlema sundis. Nii vägev oli!!! Mul oli ikka korralik närv sees ja nagu Kats juba kirjutas, sõudsin ma ennast neljandale kohale ajaga 3,44. Aeg, mis on 12 sekundit mu senisest rekordist parem, nii et arvake ära, kas ma olin rahul või mitte :) Järgmine aasta võtan ka kindlasti osa. 

Ülejäänud nädalavahetus möödus süües, juues, ilusalongi külastades ja niisama pikutades. Täpselt need asjad, mida ühel noorel emal vaja on - lihtsalt olla niisama, lihtsalt olla mina ise ja mitte ema või abikaasa.

Näete kuidas ma naudin, eks?!
Head joogid Butterfly loungis
Hotellis pikutades

Kommentaare ei ole: