kolmapäev, 18. juuni 2014

Dilemma

Tead seda tunnet, kui teed lahti uue raamatu ja hakkad seda suure huviga lugema. Loed paar lehekülge ja siis veel mõned, aga mitte kuidagi ei saa vedama. Raamat ei ole lihtsalt see, mida lootsid ja ootasid. 

Mina mõtlen alati, et mida on alustatud, seda peab ka lõpetama. Kuigi selle lugemine on rohkem piin, kui nauding. Selline seis on mul näiteks pildil oleva raamatuga - Emily Brontë "Vihurimäe". No ei hakka mulle see raamat meeldima, vahet pole kui palju ma loen. Aga ikkagi mõtlen, et peaks ikka läbi lugema. See ju klassika ja puha... 

Kuidas sina teed, kui raamat ei meeldi?



3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Võtan ühe nime ja lehitsedes raamatut püüan selgusele jõuda ,kas ta on huvitav ja kas temaga midagi juhtub ka.Vihurimäe ongi raske raamat.Ei mäletagi,kas olen läbi lugenud korralikult,kuid filmi olen vist näinud ja see meeldis kyll!1165

naine50+ ütles ...

Nooremana püüdsin ikka läbi lugeda, nüüd jätan pooleli. Vahel sobib sama raamat veidi hiljem, palju oleneb meeleolust.

Kärt ütles ...

Olen nõus, et asi vahest sõltub meeleolust. Ja alati võib ju tegelt raamatu kõrvale panna, et pärast edasi lugeda.