kolmapäev, 11. juuni 2014

Tagasi argipäevas

Olen juba paar nädalat kodus olnud, aga millegipärast pole olnud aega ja jaksu arvutiekraani taga istuda. Kuid igatahes - olen reisilt tagasi. 

Seekordne tööreis läks Itaaliasse/Prantsusmaale/Monacosse. Täpsemalt siis veetsime me aega Liguuria piirkonnas. Me matkasime, söime-jöime palju ja magasime liiga vähe. Nagu tavaliselt meie reisidel. Peale matkamise oli meil ka kavas canyoing, mis on siis üle imesuurte kivide ronimine, vette hüppamine väga körgelt ning niisama ujumine (külmas vees). See oli kusjuures päris hirmus tegevus, mulle üldse ei meeldinud, kuna kardan körgusi ja mingi väga suur vee söber ma ka nüüd ei ole. Aga noh, ma elasin selle üle. 

Pidu toimus aga Monacos, mis oli väga tore punkt kogule reisile. 

Ja siit nüüd möned pildid reisilt...


Prantsusmaal väikses külas nimega Biot

Ööbimiskoht 

Mingi röömus matkasell...

...Körgel mäe otsas, enam nii röömus ei ole. Rohkem väsinud. Me ronisime umbes 1000 m körgusele.

Me kömpisime ja kömpisime...
Vaade meie ööbimiskohast Itaalias


Mina vett nautimas

Canyoning, ehk siis enese piinamine kaunis looduses
Lihtsalt ilus vaade Monaco lähedal

Kommentaare ei ole: