teisipäev, 21. oktoober 2014

Lihtsalt banaanist

Jätkan tervislikel teemadel. 

Tihtipeale jääb meil kodus üle banaani. Selle asemel, et seda ära visata, viilutan selle ära ja panen sügavkülma. Seda saab siis hiljem näiteks smoothide valmistamiseks kasutada. Paaril korral olen teinud ka sellest jäätist - lihtsalt mikserdanud seda, kuni sellel on jäätise konstitents. Nii hea!!! Vähemalt mulle ja mu tütrele maitseb see nii väga :). Pane sinna peale värskeid marju, kookoshelbeid, shokolaadikastet! 

5 kommentaari:

Kats ütles ...

Jaa, nii see on! Püksid on mul küll juba 5 aastat sama suurus, õnneks:) aga see on lihtsalt natuke suur suurus!
Aga saiaksed lõhnavad niiii hässti! õnneks ütleb minu aastatega kogutud tarkus, et lõhn on alati parem kui saiake ise.

Kats ütles ...

Meil banaane eriti üle ei jää! Mulle meeldib banaani-avokaado smuuti! Tegin banaanist, apelsinist ja avokaadost ning vedeldasin lahustuvast c- vitamiinist tehtud joogiga!

Kats ütles ...

vabandust, esimene kommentaar oli mõeldud teisele postitusele!

Mannu ütles ...

Mulle meeldib teha kohupiima-banaani-mandlismuutit (törtsu lisan piima ka, et veidi vedelam oleks).. sest nooo selle sügavkülmutamisega läheb ju nii palju aega kuigi megahea on see "jäätis" :)

Kärt ütles ...

No vabandame Kats! ;)

Mannu - mismoodi sa mandlit sinna sisse paned? Kas mandlipiima?