esmaspäev, 6. oktoober 2014

Tuim eesti inimene!

Lugesin Kärdi 2-tunnisest spinnist ja siis tuli tunne peale, et pean tegema postituse :)

 Olin tänaseks spinniks enda arvates väga hea muusika kokku pannud. 60-minutiline spinn lõppes ja inimesed kadusid minutiga saalist! Tulin siis trennist ja mõtlesin, et 10 aastat olen spinnitrenne andnud ja selle aja jooksul võib vist heal juhul kahe käe sõrmedel kokku lugeda inimesed, kes on tähele pannud  muusikat ja ütlenud, et oli tore trenn! Ilmselt on kõik harjunud, et on muusika ja on trenn ja siis ongi kõik.
Või siis ongi nii halb muusika kogu aeg? :)

Ise ma olen muidugi oma muusikaga rahul ja ilmselt jätkan samamoodi. 

Bodypumpis käib küll üks tore (mees) klient, kes alati peale trenni ütleb, et oli hea trenn  Kats, aitäh! Ja isegi kui see tuleb tavalisest viisakusest, on seda hea kuulda.
Olen endale lubanud, et kui satun kuhugi mujale trenni , siis kindlasti kiidan kiitmist väärt trenni , treenerit või muuusikat!


Üks minu tänane lugu spinnitrennist!

Muidu kui nüüd mõne sõnaga ka oma koduelust rääkida, siis see läheb täpselt igapäevaselt rahulikult, peaaegu samamoodi iga päev.


Laupäev oli mõnus soe, Matu sai suviselt  õues mängida! Üle pika aja olid kõik lapsed jälle kodus. Kogu pere koos !

Kommentaare ei ole: