neljapäev, 16. oktoober 2014

Su püksid ei valeta kunagi

Kes meist poleks õudusega avastanud, et püksid on (jälle) kitsaks jäänud?! Minul on seda igatahes juhtunud ja seda vähemalt paar korda ikka. Jälle on kuidagi need lisakilod juurde tulnud! Aastate jooksul olen ma proovinud nii Kaalujälgijaid kui ka pulbridieete ja nende abiga olen ka oma kilodest lahti saanud. Tänapäeval on meil veel pealegi abiks nutitelefonid ja seal siis kõikvõimalikud äpp-id, mis aitavad jonnakatest kilodest lahti saada. 

Peale kilode on aastatega mul veel tarkust juurde tulnud. Olen nüüd arvamusel, et mingit dieeti ei peaks tegelikult jälgima, vaid peaks hoopiski normaalselt toituma. Tegelikult on ju see nii lihtne - ära söö magusat ning söö rohkem juur- ja puuvilju. Ning liiguta ennast! Aga miks see lihtne asi siiski nii raske on?! On see iseloomu puudus või lihtsalt laiskus? 

Sattusin ükspäev Kaaluabi leheküljele, kust leidsin artikli selle kohta, kuidas lihtsate nippidega kaalust alla võtta. Olen paljude nende punktidega nõus - söö muna, maga korralikult, pea suhkrupausi! Lihtne ju?!

Tahaksin sinna lisada veel ühe punkti, nimelt tuvasta oma nõrkused. Minul näiteks on raske taldriku peale mitte toitu alles jätta. Teen ikka taldriku korralikult puhtaks, kuigi köht juba täis. Üks teine mu nõrkusi on see, et kui ma olen väsinud vöi kui mul igav, siis lähen ma heameelega köögikappi mingi hea näksi jahile. Ja nii need kilod juurde tulevadki! 

Mis sina asjast arvad?

Jõudu meile kõigile, kes üritavad oma kaalu jälgida!







2 kommentaari:

Mannu ütles ...

Minu soovitus oleks, et käi rohkem jala ja unusta kaalunumber (püksid) ja kogu trall selle ümber. Kui sellest "ma pean alla võtma!" kinnisideest vabaneda, hakkavad kaal ja mõõdud ise vähenema :)

Been there, done that ja ometi ma ei söö üldse tervislikke/värskeid asju ning tarbin palju suhkrut (kohupiimakreemid, šokolaad, jäätis, kommid..)

Kärt ütles ...

Olen sinuga täitsa nöus Mannu - see kaalu peale minemine tuleks ära jätta! Asi peaks hoopis tunde järgi käima :))