esmaspäev, 8. detsember 2008

40!


Teate kui tore on olla 40! ei mingrid probleeme enam!16-poisid ja näonahk!20-mehed ja minu tunded!30-hakkab juba parem,aga veel 5 aastat on kahtlusi ja kõhklusi!35-40 väga hea elu ja rahulolu!40 selt 10 palli 10-st õnnelikkuse skaalal!Milline rahulolu,enesekindlus,armastus,lapsed ,perekond,sõbrad,seks,vein,kodu!bensiini hind:)ohh,ma ei tea,kui see veel ilusamaks kõik läheb!elu nagu paradiisis!Kunagi varem pole ma kõige selle peale tulnud!Nüüd kõik tuletavad meelde ,et noh 40-kuidas on .ja siis hakkadki mõtlema ja saad aru ,et nii hästi on!Ainuke probleem,et kohvi laevas veidi lahja,või et ... no polegi midagi muud.mitte midagi!Kui nüüd magada ka saaks kunagi une täis!Aga no mis ikka,ongi üleval olles huvitavam!Näeb ja kuuleb kõike!

1 kommentaar:

Kärt ütles ...

Ma täitsa usun sind, et elu läheb järjest paremaks. Mulle ka meeldib rohkem 30+ olla , kui näit 25... :)