kolmapäev, 17. detsember 2008

Endiselt valitseb meie majas täielik segadus

ja ma ei saa aru,kuhu see aeg küll nii ruttu kaob.Juba nädala pärast on jõulud!
Käisin täna Pärnus hambaarsti juures.Ehk siis Piia juures.õnneks on mu hambad täitsa tervd.kaks aastat juba korras!Ja Kerttu saab omale breketid suhu!Et varjata oma vampiirlust!:)
Muidu oli Pärnus tore,poode palju ja inimesi vähe.kahjuks oli meil kiire ja väga vabalt shopata ei saanud.Kiirustasin poole kuueks trenni ja siis tuli välja ,et see trenn jääb ära,kuna 2 inimesega me trenni ei tee.Oleks võinud vabalt veel ringi kolada.
Lastel viimased päevad koolis.Siis saavad ometi magada palju tahavad .Ja aasta viimane nädal tuleb ka minul veidi lõdvem,30.-04.01 ei ühtegi trenni ega kohvikut.Saab logeleda ja uue aasta algust nautida.
Pärnus ostsin ka teatripiletid,läheme 14.jaanuar Veemälu vaatama.Kerttuga ilmselt,kui ema või õdesid pole parasjagu Pärnus.Üldse tundub asalik jaanuar tulema.8.jaanuar on mul see geenidoonori värk,14.jaanuar Pärnus teater,18.jaanuar shoping Tallinnas,28.jaanuar Linnateater.
läheb sama kiire tempoga elu edasi!Lahe!
Täna leidsin niii ilusa laulu!tekib nii mõnus tunne.

5 kommentaari:

Kärt ütles ...

Mönusalt suvine pilt...

Vanaema Ats ütles ...

I: Oleks meil ka selline aed ymber aia!!!!!
II: Kas sa arvad, et seda on lihtne teha ,ja kust me materjali saame???!!!

Kats ütles ...

need siin kased ümber maja Kihnus pulmamajas suvel:)ju me suvel teeme sinna aia ka ma arvan.küll me midagi välja mõtleme,selline mees mul kodus ju.eile oli tal torude paigaldamine köögis,radikate remont (üks tilkus) ja kell 9 õhtul hakkas mu auto pidureid veel parandama.tõeline kullatükk!

Kärt ütles ...

Ja ömbleb ta ka, olen ma kuulnud... :)

Kats ütles ...

mul tuli meelde asi mida ta ei tee-ei pane pesu masinasse ja pesema.ja nõudepesumasinat lubas ta ka mitte puutuda:)