esmaspäev, 15. detsember 2008

Mõnus vaikne esmaspäev

on käes.Detsembri esimene pidu läbi,valmistume nüüd järgmiseks ja siis kolmandaks.
Sünnipäev oli lahe.Me tõesti olime nende riietega,mis meil 20 aastat tagasi(+-2)seljas olid.Kristil oli isegi pilt samade riietega.Me oleme nüüd kordades ilusamad kui siis.
Videodisko oli ka,aga tantsida meil polnud millegipärast aega.Ilus suur pilt seinal.See oli niiii lahe.Viktoriin oli,mille võitis Haapsalu ept võistkond(Hele ,Kristi)Ma ei tea,kogu aeg oli miskit tegemist.Joodud sai ka korralikult.Ise ma olen mõistlikum kui aastaid tagasi.Ja Paal oli ka üle aastasadade mu sünnipäeval.Koos oma uue naisega ja eelmine naine Ave ju oli ka.Aga ei mingeid lahkhelisid ega tülisid,Ave oli väga tore ja rõõmus.Ohh ja Kihnu pulma õlut oli ka!see vist ka ühe mehe meie seltskonnast sassi ajas(Sveni)aga õnneks ei mingeid jäädavaid kahjustusi sellest ei tekkinud.Lihtsalt jälle üllatus,et millised inimesed oma sees tegelt on.Anna neile veidi alkoholi ja tegelik mina tuleb välja.Ja Kihnu pulma õlut on veel!
Tore,et kõik parimad kohal olid.Ja siis arutasime,milline stiilikatest on olnud kõige lahedam.Me ei leidnudki ühist stiili.Igaühele meeldis miski.Laurale meeldis kõige rohkem see laupäevane stiil.Mulle vist meeldis kantri värk,riiete poolest.Suvine jaanipäev tuleb muinasjututegelaste teemal,või siis multikate või superkangelaste stiilis.Kuidas keegi arvab.Mina tahan Fiona olla.Kõrvad mul on juba ju.
Sel pühapäeval on meil kuuse toomine.Kõik sõbrad on oodatud,kes kuuske tahavad.
Ja eile avastasin,et lastel viimane nädal koolis.Tõesti juba koolivaheaeg.
Ja nädala pärast siis jõulud.Nii tore,võiks lumi ka maha tulla.

Kommentaare ei ole: