teisipäev, 9. detsember 2008

Kiirrong...

Jälle on masinas pesu pesemas, väiksem laps magab, suurem poiss on lasteaias oma söprade juures ja mees teenib raha. Nagu olema peabki. Meie perel on nüüd mingi pidev haigus kallal. Nädalavahetusel sai meie kallis pappa mingi külmetusviiruse endale. Palavik, luud-kondid valusad jne. Poistel on mingi köhuhäda. Üks oksendab, teine käib pidevalt vetsus. Sellepärast ongi jälle mingi hunnik pesu. Mina aga olen praegu veel terve (ptui-ptui üle parema öle, vöi oli see vasak?!). Jöulukingitused on vaja osta, kaardid vaja ära saata, toad koristada, süüa teha jne jne...

Käisin täna Sannuga 8 kuu kontrollis. Jälle öeldi, et temast saab pikk poiss. :) Seekord avastati, et ma ju olen Eestist pärit ja et siis peaksid mu lapsi tuberkloosi vastu vaktsineeritud olema. See on vabatahtlik ja mina pole selle peale varem möelnud. Nüüd siis on nii, et kolm kuud peale meie viimast külastust Eesti, s t aprillis järgmine aasta, tehakse neile mingi test, et näha et neil tuberkloosi ei ole ja siis tehakse need süstid neile ära. Kas keegi teab, on see väga jube protseduur? Nii et peale meie jöulukülastust, saame Eesti söita alles järgmisel suvel. Natuke kummaline, et keegi midagi varem pole öelnud.

Kommentaare ei ole: